TV-sarjat
Re: TV-sarjat
Taitaa olla hiukan yläkanttiin tuokin ikäraja 

Kyllä siinä nyt jotain tapahtuu ja juonikin on ihan kelvollinen mutta kuvaustyyli on turhan siisti.
Jossain arvostelussa sarjaa oli luonnehdittu sanoilla "dramatisoitu dokumentti" ja tuo kuvaa sitä aika hyvin
Dokumentteihin ja realitysarjoihin keskittyneen Discoveryn tuotantoahan tuo sarja on ja valitettavasti se näkyy liiankin hyvin, jokin toinen taho olisi varmasti saanut aiheesta irti huomattavasti enemmän.
Esim. Tarantinon ohjauksessa jälki olisi ollut varmasti huomattavasti verisempää ja mielenkiintoisempaa
Jossain arvostelussa sarjaa oli luonnehdittu sanoilla "dramatisoitu dokumentti" ja tuo kuvaa sitä aika hyvin

Dokumentteihin ja realitysarjoihin keskittyneen Discoveryn tuotantoahan tuo sarja on ja valitettavasti se näkyy liiankin hyvin, jokin toinen taho olisi varmasti saanut aiheesta irti huomattavasti enemmän.
Esim. Tarantinon ohjauksessa jälki olisi ollut varmasti huomattavasti verisempää ja mielenkiintoisempaa

Pahus, toivottavasti tulee uusintana kun jäi eilen katsomatta 

Jaa, no en mä sitten taida viitsiä tuota sen enempää odotella/ kyttäillä koska tulee 

Aika pitkään sitten kuitenkin
Tänään alkaa Boardwalk Empiren 4. kausi

Tänään alkaa Boardwalk Empiren 4. kausi

Tuo on yksi harvoja sarjoja jota olen jaksanut seurata alusta asti ja vieläkin jaksaa kiinnostaa.
Tietenkään kaikki jaksot ei ole yhtä hyviä; välillä tulee vähän liikaa sitä ihmissuhdehömppää mutta sitten taas valloilleen räjähtävä runsas väkivalta pelastaa kaiken
Tietenkään kaikki jaksot ei ole yhtä hyviä; välillä tulee vähän liikaa sitä ihmissuhdehömppää mutta sitten taas valloilleen räjähtävä runsas väkivalta pelastaa kaiken

Mä kyllästyin tuohon jo parin jakson jälkeen enkä ole sen koommin viitsinyt katsella 

Tuon tyyppiset fiktiot ei jaksa mua yleensäkään innostaa pitkään kun touhu menee täysin yli hilseen 

Niinhän ne on, nimimerkillä " koska hitossa ne Sons of Anarchy ja Walking Dead taas palaa ruutuun.." 

Viime kausi oli ehkä vähän liikaa tuollaista, mutta toimintaa riitti silti ja luotan siihen että sitä tulee jatkossakin