Verkkokaupat

Internet, tv, radio, lehdet yms.
vieras

Verkkokaupat

Viesti Kirjoittaja vieras » 01 Kesä 2014, 08:16

Mitäs olette ostelleet ja mistä? Ja millä kokemuksilla, huonoa vai hyvää?

Tapsa
Site Admin
Site Admin

Re: Verkkokaupat

Viesti Kirjoittaja Tapsa » 01 Kesä 2014, 11:01

Viimeksi olen taitanut tilata auton varaosia ja tarvikkeita motonetistä :thinking:
Aika harvoin tulee asioitua verkkokaupoissa ja silloinkin lähinnä siksi, että paikallisista liikkeistä ei löydy tarvittavaa tavaraa.
Asiointi noissa on helppoa ja kokemukset sinänsä ihan hyviä, mutta mulla kun on luonne sellainen että tavara on saatava heti kun tarve ilmenee niin verkkokaupat ei oikein sovellu mun ostotottumuksiini :laugh:

vieras

Viesti Kirjoittaja vieras » 01 Kesä 2014, 15:21

Hobbyhall..Anttila..Dermoshop..Zalando..Ellos...Docendo..Applestore

Noi nyt ekana tuli mieleen. Eikä ainakaan vielä ole tullut ongelmia palautusten tai tuotteiden laadun suhteen.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014021 ... 4_uu.shtml
Tuotteiden maksuton palautus saattaa muuttua nyt tämän vuoden kesäkuussa!!

vieras

Viesti Kirjoittaja vieras » 01 Kesä 2014, 16:35

En ole koskaan ostanut mitään verkosta. Yksityisiltä tosin

Tapsa
Site Admin
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Tapsa » 13 Kesä 2014, 16:21

^^ SIRUn mainitsema verkkokauppojen palautusehtoja koskeva ja taas yksi ihanainen EU-direktiivi lienee nyt tullut voimaan.
Vielä en ole huomannut ehtojen muuttuneen mutta tuskin siihen pitkään menee kun alkaa tapahtua :sad:

vieras

Viesti Kirjoittaja vieras » 14 Kesä 2014, 06:55

No just eilen luin että jotkut käyttävät verkkokauppoja sovituskoppeinaan. Esim Zalandolla on puolet lähetyksistä palautuksia. Toisaalta sen ymmärtää kun ulkomaisten vaatteiden/kenkien mitoitukset on joskus aika outoja.
Ja eikä noi isot toimijat varmaan sysääkään postimaksua asiakkaalle, pienten kanssa saa olla varovainen ja yrittää toimia oikein ettei tuu yllärii.

Tapsa
Site Admin
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Tapsa » 14 Kesä 2014, 15:46

Todella paljon jos puoletkin tilauksista palautetaan :thinking: Noin isossa määrässä jonkinlaisen palautusmaksun jo jotenkin voisi ymmärtääkin.

Vastaa Viestiin