Mitä harrastat/olet harrastanut?

Gabriel71
King of Destruction
King of Destruction

Mitä harrastat/olet harrastanut?

Viesti Kirjoittaja Gabriel71 » 29 Heinä 2011, 13:47

Piirtämistä harrastin melko tunnollisesti kun olin lukittujen ovien takana suorittamassa rangaistusta... ruokaa osaan jos jonkin näköstä ja makusta kyhätä, nuorempana harrastin muay-thai-boxingia sekä jiu-jutsua, mutta thain sparrausmatsissa meni polvesta nivelkierukka ja ristisiteet joten siihen jäi budolajit, tai viimeistään kun ajoin tosi pahan kolarin missä selkä meni enemmän kun rikki... :sad: yksi kädentaito hymiöstä tuli vielä mieleen.... tehokkaalla takapotkulla drifting sujuu melko hyvästi (vaikka itse sanonkin)
"Hulluus on ensimmäinen askel kohti epä-itsekkyyttä, ole hullu ja kerro meille mitä on mielenterveydenverhon tuollapuolen, elämän tarkoitus on saattaa meidät lähemmäksi noita totuuksia. -Niezhe- "

Tapsa
Site Admin
Site Admin

Re: Mitä harrastat/olet harrastanut?

Viesti Kirjoittaja Tapsa » 29 Heinä 2011, 16:17

Monipuolinen äijä olet, en voi muuta sanoa :blink: Ruokaa , taidetta ja vielä urheiluakin, harmi että ei paikat kestäneet budolajeissa, tiedä kuinka pitkälle olisit päässyt :sad: Ja tuo driftaus, olen aina kunnioittanut heppuja joilla ratti ja kaasupoljin toimii yhteen saumattomasti :kumarrus:

MaxXx

Viesti Kirjoittaja MaxXx » 06 Marras 2011, 14:23

Jos jatkuva tietokoneen säätäminen lasketaan harrastukseksi niin sitten se on harrastukseni Ei ole mitään kiinnostusta aloittaa mitään raskasta harrastusta, yleensä ne liittyy jotenkin urheiluun ja se taas ei kiinnosta ollenkaan :kahvi:

Memme
Queen of Destruction
Queen of Destruction

Viesti Kirjoittaja Memme » 07 Marras 2011, 17:45

Tapsa kirjoitti:Monipuolinen äijä olet, en voi muuta sanoa :blink: Ruokaa , taidetta ja vielä urheiluakin, harmi että ei paikat kestäneet budolajeissa, tiedä kuinka pitkälle olisit päässyt :sad: Ja tuo driftaus, olen aina kunnioittanut heppuja joilla ratti ja kaasupoljin toimii yhteen saumattomasti :kumarrus:
Minäkin voin sanoa et "Gabi" osaa todellakin ajaa autoa hyvin. Kädentaidot on periny muoriltaan. Saadaan nimi- ja synttäripäiviksi itse maalatut/piirretyt kortit :love:
Mä harrastan nyt painon pudotusta. Vajaassa kuukaudessa on tippunut 4kg! Veikkaan et suurimmaksi osaksi pelkkää nestettä. Mut hyvä alku, tästä on hyvä jatkaa :jepso:

Tapsa
Site Admin
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Tapsa » 08 Marras 2011, 10:12

Memme kirjoitti:
Tapsa kirjoitti:Monipuolinen äijä olet, en voi muuta sanoa :blink: Ruokaa , taidetta ja vielä urheiluakin, harmi että ei paikat kestäneet budolajeissa, tiedä kuinka pitkälle olisit päässyt :sad: Ja tuo driftaus, olen aina kunnioittanut heppuja joilla ratti ja kaasupoljin toimii yhteen saumattomasti :kumarrus:
Minäkin voin sanoa et "Gabi" osaa todellakin ajaa autoa hyvin. Kädentaidot on periny muoriltaan. Saadaan nimi- ja synttäripäiviksi itse maalatut/piirretyt kortit :love:
Mä harrastan nyt painon pudotusta. Vajaassa kuukaudessa on tippunut 4kg! Veikkaan et suurimmaksi osaksi pelkkää nestettä. Mut hyvä alku, tästä on hyvä jatkaa :jepso:
:good:

Memme
Queen of Destruction
Queen of Destruction

Viesti Kirjoittaja Memme » 08 Marras 2011, 10:25

Tänään taas illemmalla lenkille.

Gabriel71
King of Destruction
King of Destruction

Viesti Kirjoittaja Gabriel71 » 08 Joulu 2011, 10:35

kiitoksia Tapsa... olis ne budolajit varmaankin jääny ku oli elämä täysin pois raiteiltaan...(you know), mut ruuanlaitto on nastaa touhuu ja tosiaan hallittu kahvaedellämeno...vaarantamatta kenenkään muun terveyttä, saati henkeä. :good:
"Hulluus on ensimmäinen askel kohti epä-itsekkyyttä, ole hullu ja kerro meille mitä on mielenterveydenverhon tuollapuolen, elämän tarkoitus on saattaa meidät lähemmäksi noita totuuksia. -Niezhe- "

Memme
Queen of Destruction
Queen of Destruction

Viesti Kirjoittaja Memme » 09 Joulu 2011, 14:17

Mä kun teen niitä käsitöitä(kanavatöitä)missä on värikuva painettu pojalle, oon harkinnut et pistäisin lehteen ilmoituksen et teen sillä ja sillä hinnalla ne kuvat :smile:
Ilmoittaisin siinä et jos taulu tulee synttärilahjaksi ym. pikkasen kiireellisempää, varaa reilusti sitä aikaa. Mä kun voin tehdä sen langalla ompelun mut itse kuvan toimittaja saa pingoottaa kuvan kunnolla niihin tarkoitettuihin liikkeisiin. Sama myös kehyksien osalta :jepso:
Mä en neulo mitään vaatteita tai ompele/virkkaa.. :beee: Tekisin liian tiukkaa neulosta.. Se on aina ollut mulla hankaluutena!!

Mut just nää käsityöt on niitä mitä saan tehtyä nopesti.
Itselläni on kolmen sarjasta jäljellä vielä yksi pikku Joutsen- taulu, 16cm x 10.5cm(teen tuon kokoisen käsityön keposesti yhessä päivässä). Valmiit työt lähetän äidille ni saa kehystää ja pistää vaikka kirppikselle ja pyytää pikkasen enemmän hintaa :jepso:
Ja välillä teen kanssa Kaaprielille kaulaliinaa. Siinä langassa vuorottelee joulun värit, punainen ja vihreä. Sit on vielä hankalampi työ missä pitää laske ruutuja ja niihin on tietty väri. Jos kus voi olla niin et 5cm x 5cm- alueella tarvitaan 5-7 väriä :blink:

Tapsa
Site Admin
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Tapsa » 09 Joulu 2011, 15:34

Memme kirjoitti:Mä kun teen niitä käsitöitä(kanavatöitä)missä on värikuva painettu pojalle, oon harkinnut et pistäisin lehteen ilmoituksen et teen sillä ja sillä hinnalla ne kuvat :smile:
Ilmoittaisin siinä et jos taulu tulee synttärilahjaksi ym. pikkasen kiireellisempää, varaa reilusti sitä aikaa. Mä kun voin tehdä sen langalla ompelun mut itse kuvan toimittaja saa pingoottaa kuvan kunnolla niihin tarkoitettuihin liikkeisiin. Sama myös kehyksien osalta
Ei ollenkaan huono idea ja saattaisi hyvinkin olla sauma pienille lisäansioille Netistäkin löytyy jonkin verran sivuja joista voi tilata erilaisia käsitöitä, mutta kanavatöitä en ainakaan äkkiseltään muista nähneeni. Tuumasta toimeen vaan :good:

Memme
Queen of Destruction
Queen of Destruction

Viesti Kirjoittaja Memme » 10 Joulu 2011, 12:52

Tapsa kirjoitti:
Memme kirjoitti:Mä kun teen niitä käsitöitä(kanavatöitä)missä on värikuva painettu pojalle, oon harkinnut et pistäisin lehteen ilmoituksen et teen sillä ja sillä hinnalla ne kuvat :smile:
Ilmoittaisin siinä et jos taulu tulee synttärilahjaksi ym. pikkasen kiireellisempää, varaa reilusti sitä aikaa. Mä kun voin tehdä sen langalla ompelun mut itse kuvan toimittaja saa pingoottaa kuvan kunnolla niihin tarkoitettuihin liikkeisiin. Sama myös kehyksien osalta
Ei ollenkaan huono idea ja saattaisi hyvinkin olla sauma pienille lisäansioille Netistäkin löytyy jonkin verran sivuja joista voi tilata erilaisia käsitöitä, mutta kanavatöitä en ainakaan äkkiseltään muista nähneeni. Tuumasta toimeen vaan :good:
Yksi paikka mistä äiti on tilannu mulle kanavatöitä ja pöytäliinoja, on Ateljee Margaretha. Enen ei voinut tilata kuin lomakkeella mut nykyisin netissä on jo tuo paikka. Helppoa tilata :jepso:

Tapsa
Site Admin
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Tapsa » 12 Joulu 2011, 17:54

Katselin tuota sivustoa äsken ja hienoja töitähän siellä oli, mutta vaikken mikään asiantuntija olekaan niin jotenkin nuo oli semmosia teollisen tuntuisia. Puuttuu sellainen persoonallinen käden jälki mun mielestä

Memme
Queen of Destruction
Queen of Destruction

Viesti Kirjoittaja Memme » 12 Joulu 2011, 21:46

Tapsa kirjoitti:Katselin tuota sivustoa äsken ja hienoja töitähän siellä oli, mutta vaikken mikään asiantuntija olekaan niin jotenkin nuo oli semmosia teollisen tuntuisia. Puuttuu sellainen persoonallinen käden jälki mun mielestä
No teollisilta ne näyttää mut kaikilla kun on se oma "käsiala", millä niitä värkkää. Ja liinoista lähtee parilla pesulla piirretty kuvio, mitä pitkin yleensäkkin teet sen. Helppoa kuin heinänteko :jepso:

Tapsa
Site Admin
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Tapsa » 13 Joulu 2011, 17:42

Memme kirjoitti:
Tapsa kirjoitti:Katselin tuota sivustoa äsken ja hienoja töitähän siellä oli, mutta vaikken mikään asiantuntija olekaan niin jotenkin nuo oli semmosia teollisen tuntuisia. Puuttuu sellainen persoonallinen käden jälki mun mielestä
No teollisilta ne näyttää mut kaikilla kun on se oma "käsiala", millä niitä värkkää. Ja liinoista lähtee parilla pesulla piirretty kuvio, mitä pitkin yleensäkkin teet sen. Helppoa kuin heinänteko :jepso:
Katsoin näemmä väärin noita ekalla kerralla, luulin ihan että ovat valmiita töitä mutta pelkkiä kankaitahan ne tuossa vaiheessa ovat Ihmekös näyttivätkin niin "teollisilta" ja ovat varmasti paremman näköisiä valmiina

pekka

Viesti Kirjoittaja pekka » 06 Tammi 2012, 18:35

Muna töitä

Tapsa
Site Admin
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Tapsa » 06 Tammi 2012, 22:12

pekka kirjoitti:Muna töitä
Peehanan pukki, aina on muna pystyssä

pekka

Viesti Kirjoittaja pekka » 07 Tammi 2012, 02:59

Munasta en tiiä mutta joku täytyy aina olla pystyssä.

Memme
Queen of Destruction
Queen of Destruction

Viesti Kirjoittaja Memme » 07 Tammi 2012, 12:05

Tapsa kirjoitti:
Memme kirjoitti:
Katsoin näemmä väärin noita ekalla kerralla, luulin ihan että ovat valmiita töitä mutta pelkkiä kankaitahan ne tuossa vaiheessa ovat Ihmekös näyttivätkin niin "teollisilta" ja ovat varmasti paremman näköisiä valmiina
Moni on luullut et ne on valmiita töitä.. Esim. ne kanavatyöt on sellaisia et toiset tekee tiukemmalla käsialalla ja toiset taas liian löysällä. Mä teen sopivan napakalla ja päättelen hyvin niin avot! Tekis mieli tänään aloittaa joku sellainen väri siitä joutsentaulusta, mikä on hankala erottaa toisesta hämärällä.. Olis vähän vaihtelua välillä. Ei jaksa kaulaliinaa koko ajan väkertää!!

Digifoto
Photographer
Photographer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Digifoto » 24 Touko 2012, 19:04

Luontovalokuvia tulee räpsittyä luontopolkuja tallatessa. Tietokoneet on myös aika vahvasti harrastuksen piirissä. Oman digikuva fooruminkin perustin, näissä puuhissa se vapaa-aika kuluu.
Kyllä se siitä sitten.

Tapsa
Site Admin
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Tapsa » 24 Touko 2012, 20:14

Tervetuloa Digifoto Mukavaa saada valokuvauksenkin harrastaja porukkaan, foorumillasi olen muutaman kerran käynytkin kuvia katselemassa ja hienojahan ne on.
Jos haluat, niin voit toki pistää mainosalueelle viestin niin pääsee muutkin kuvia ihastelemaan :smile:

Digifoto
Photographer
Photographer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Digifoto » 24 Touko 2012, 21:31

Kiitos vaan, mielellänihän minä Lappnetti foorumille tulin. Täytyy sitten laittaa mainos sinne osioon, jos joku vaikka kiinnostuisi katselemaan kuvia.
Kyllä se siitä sitten.

Vastaa Viestiin