Tyylit
Alueen säännöt
Palautteet aiheeseen viewtopic.php?f=30&t=307
Palautteet aiheeseen viewtopic.php?f=30&t=307
Re: Tyylit
Minen oikein tykkää noista poksuvista lampuista. Kun hiiri osuu nii säikähdän jokakerta. Pakko laittaa volume nollille ;D
Tietystikään mun itse valitsemassa teemassa ne eivät näy kun voi säätää.
Tietystikään mun itse valitsemassa teemassa ne eivät näy kun voi säätää.

Kieltämättä ääni on aika ilkeä jos on enempi voluumia, mutta ei tässä enää ole kuin viikon verran kärsittävää

Valikoimaan pitkästä aikaa lisätty uusi tyyli Absolution.
Vaaleapohjainen, tummansinisellä ja oranssilla värillä korostettu sekä ulkoasultaan simppeli tyyli jossa profiilikenttä on vasemmalla.
Vaaleapohjainen, tummansinisellä ja oranssilla värillä korostettu sekä ulkoasultaan simppeli tyyli jossa profiilikenttä on vasemmalla.
Joo, ei tää yhtään huono ole. Valoisa. Munfoorumeissa on samanniminen teema mutta ei näytä samalta. Jotenkin täyteen tungetun oloinen.
Vanha tyylihän tuo tosiaan on, nyt vaan päivitettynä ja pelkistettynä.
Nykyisen version rakenne on myös hiukan erilainen ja sekin omalta osaltaan mahdollistaa "väljemmän " ulkoasun.
Nykyisen version rakenne on myös hiukan erilainen ja sekin omalta osaltaan mahdollistaa "väljemmän " ulkoasun.
Tyyli Absolution poistettu toistaiseksi ja X-Creamy lisätty valikoimaan.
Oletustyylinä toiminut Rock'n Roll on toistaiseksi poistettu käytöstä. Jotain vikaa tuossa kun ainakin mun selaimella joissakin viestiketjuissa tekstirivit menee oudosti päällekkäin.
Palautan tyylin jahka ongelma selviää.
Palautan tyylin jahka ongelma selviää.

Mulla tää sama vanha tyyli ja olen tästä kyllä tykännyt. Mietin tuossa taannoin et miksiköhän tämä teksti tuntuu nyt olevan pienempi kuin ennen mutta taitaa johtua mun koneen vaihdosta ennemmin kuin mistään muusta

Miksi olla vaikea, kun vähällä vaivalla voi olla täysin mahdoton??!!
Koneen asetuksetkin voi toki vaikuttaa, mutta siinä sun käyttämässä tyylissä on kyllä fonttikoko hiukan vaihdellutkin riippuen päivitysversiosta 

Rock' Roll on korjattu ja taas käytössä.
Tämä Rocken Rolli on muuten saman koodarin käsialaa kuin Orange BBeskin 

Kaikki käytössä olevat tyylit sekä lisäosat on nyt päivitetty foorumiversion mukaisiksi.
Mä vaan tykkään tuosta Orange BBes-tyylistä
Johtuen varmaan sen oranssista pohjaväristä

Miksi olla vaikea, kun vähällä vaivalla voi olla täysin mahdoton??!!
Onhan se selkeä ja väritykseltään ihan kiva tyyli